Call Center

Zespół ds. Obsługi Telefonicznej Interesantów (Call Center)

Do obowiązków zespołu Call Centre należy telefoniczny kontakt z dłużnikiem. Rozmowy takie są wprowadzane do systemu, co pozwala na kontrolowanie zobowiązań do uregulowania należności jednocześnie zwiększając skuteczność komornika. System tworzy listę wszystkich połączeń, nawet tych nie odebranych, umożliwia to natychmiastową reakcję z naszej strony i kontakt z osobą dzwoniącą.

Aby szybko i kompleksowo uzyskać informacje o swojej sprawie należy przygotować wszystkie potrzebne dane które pozwolą na identyfikacje rozmówcy tj. imię i nazwisko, adres, nr PESEL oraz numer sprawy KM (widoczny w lewym górnym rogu pisma otrzymanego od Komornika, pod danymi Kancelarii.

Prosty schemat pracy Call Center

W przypadku kiedy wszyscy pracownicy Call Center prowadzą rozmowy, system centrali telefonicznej rejestruje nieodebrane połączenia i przekazuje je do pierwszego wolnego pracownika Call Center